20 svibnja 2009

Moja prva heklana torbica






Nije da nisam ništa radila ovih dana ali je prvo Leo bio bolestan, pa onda ja pokupila od njega tako da nisam imala ni snage ni volje za slikanje. Ali danas sam malo bolje i evo me odmah da se pohvalim da sam isheklala prvu torbicu. I to za sebe, baš onakvu kakva se meni sviđa. I napokon sam slikala neke malo starije radove, jedne tange i dva kupaća kostima. Doduše ovaj plavi bi trebala podstaviti s nečim da bi se mogao koristiti kao kupaći. A u pripremi je jedna vesela narančasta torbica valjda ću je brzo završiti

2 komentara:

Drangulije kaže...

Citam naslov, a vidim slike na pocetku nemaju bas mnogo veze sa torbom...
:) Vesto uradjeno... :) hihiii...
Meni se bas dopada sve sto si postavila... Svaka cast na vestini heklanja... :)))

dunja kaže...

E, da malo mi se pomiješale sličice:-))). Hvala na komplimentima, ipak se desetogodišnje heklanje skoro svaki dan na kraju isplatilo