06 ožujka 2012

Sajam vjenčanja u Poreču - štand



























Evo još malo sličica iz Poreča

Broj komentara: 10:

Anonimno kaže...

Jako te dugo nije bilo, ali lijepo je da si nam se vratila i još sa tako prekrasnim rdaovima! Uživalas am!

Lijep pozdrav! :)

dunja kaže...

Hvala, bila sam zauzeta izradom istih pa nisam stizala ništa drugo :)
Malo sam se preorijentirala na vjenčanja

Anna kaže...

Quelle collection !
Magnifique !
Anna

Ika Verunica kaže...

¨Prekrasnih li radova...
Sretno na sajmu!!!

nives kaže...

wow ovo je sve prekrasno

dunja kaže...

Thanx Anna,
i hvala cure, zaista mi puno znače vaše pohvale :)

Unknown kaže...

Divni radovi draga Dunja!
Posebno mi se dopada postavka belih komada nakita na crvenoj podlozi, a cvetna, prolecna ogrlica je moj favorit!
<3

dunja kaže...

Hvala Radice, crvena podloga je za nakit za vjenčanja :)

Rosa Pappani kaže...

wow che belle queste collane, mi piacerebbe tanto imparare!!! Complimenti ancora ^_^

dunja kaže...

Grazie Rosa :)